Zorgeloos op reis met Senja Reizen
Wanneer je de verzorging van jouw reis aan ons toevertrouwd dan gaan wij daar zorgvuldig mee om. Je bespaart kostbare tijd door jouw reis door ons tot in de puntjes te laten verzorgen. Mocht er bovendien onverhoopt iets misgaan ter plaatse, staan wij altijd klaar om je te helpen. Deze garanties zijn natuurlijk altijd waardevol, maar vooral geruststellend in tijden van onzekerheid. Laat de voorpret van jouw reis beginnen.
Onze zekerheden: wij zijn aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds
Bij Senja Reizen ben je verzekerd van een zorgeloze vakantie dankzij onze aansluiting bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds Reizen. Dit biedt jou belangrijke garanties tijdens je reis.
ANVR (Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen)
Onze reizen vallen onder de ANVR-Reizigersvoorwaarden, die zijn opgesteld om jouw rechten als reiziger te waarborgen. Dit betekent dat je erop kunt vertrouwen dat alles goed is geregeld. Wil je de voorwaarden bekijken? Je kunt ze hier vinden. Bekijk ook onze aanvullende voorwaarden.
SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden)
Met de SGR-garantie ben je verzekerd dat, mochten wij door financieel onvermogen de reis niet kunnen uitvoeren, je het vooruitbetaalde reisgeld terugkrijgt. En als je al op bestemming bent, wordt er voor je terugreis gezorgd. Per 1 februari 2021 betaalt iedere klant € 5 per persoon per boeking. Dit bedrag is reeds inbegrepen in je reissom.
Calamiteitenfonds
Dankzij het Calamiteitenfonds ben je beschermd tegen onvoorziene calamiteiten zoals natuurrampen of geweldsituaties. Mocht een calamiteit je reis beïnvloeden, krijg je (een deel van) je reissom terug of worden de noodzakelijke extra kosten voor aanpassingen of vervroegde terugkeer vergoed.
Meer informatie kun je terugvinden op de website van het Calamiteitenfonds.
Met deze garanties kun je met een gerust hart met ons op reis!
Maatwerk bij Senja Reizen
Elke reiziger is uniek, net als je reiswensen en budget. Daarom bespreken wij graag persoonlijk tot in de kleinste details jouw reiswensen door. Telefonisch of bij ons op kantoor. Onze reisspecialisten kennen “hun” bestemming(en) door en door en weten je uit eigen reiservaring te adviseren over de leukste routes en plekjes. We gaan graag een stapje verder om jouw droomreis werkelijkheid te maken. De reizen die je op onze website ziet, zijn slechts voorbeelden, bedoeld om je te inspireren, natuurlijk kunnen deze worden aangepast.
24-Uurs assistentie in geval van nood
Ook tijdens de reis staan wij dag en nacht voor je klaar. Gaat er onverwachts iets mis of wil je toch nog een excursie toevoegen aan je reis? Onze partners ter plaatse zijn altijd bereikbaar; hun contactgegevens staan in de reisbescheiden. Wil je liever een medewerker van Senja in Nederland spreken? Bel dan ons 24-uurs noodnummer (in handen van een van onze collega’s) buiten kantooruren. Binnen kantooruren (09:00 – 17:00 uur) kun je ons ook mailen. Is het echter urgent, dan kun je ons beter bellen (het nummer staat aangegeven in je reisbescheiden).
Kosteloos annuleren bij negatief reisadvies
Als het Ministerie van Buitenlandse Zaken en de ANVR een negatief reisadvies uitgeeft voor een bestemming, mag je je reis binnen drie dagen voor vertrek kosteloos annuleren. Met persoonlijk advies zullen wij je vervolgens adviseren bij een nieuw reisschema.